متن عاشقانه زیبا و ناب 94
وبلاگ تفريحي و سرگرمي چيت چت
متن عاشقانه زیبا و ناب 94
ساعت | بازدید : 381 | نویسنده : Behzad | ( نظرات )



عاشقانه های زیبا
 
گفته بودی
شعری برای تو بگویم
چه بگویم؟!
تو خودِ شعری
شاعرت
خداست
و من
خواننده ی پروپاقرصِ مجموعه‌ی چشم‌های تو …
“فاضل ترکمن”


چـهـار فصــل کــه حــرفـــه …
فصــل پنجمـــی هســت بــه نـــام تــــــــو ،
به هوای تــــــــو  و بع عشق تو… ♥


آنگاه که به تو می نگرم
گویی مردمکانم را
به تماشای ناب ترین تصویر خلقت می نشانم
با من از گذشته بگو
از فنجان های قهوه ای که …
بوی سیگار می داد
و لذت هم آغوشی …




عاشقانه های زیبا
 
زودتر از من بمیر‏!‏
تنها کمی زودتر‏!‏‏ و لحظاتی قبل فقط..
تا تو آنی نباشی که مجبور است, راه خانه را تنها برگردد . . !
 


” ســخـــــن هـــــا دارم از دســت تـــــو بــر دل
ولـیـکــن در حــضـــــــورت بـــــی زبـــــانــــم…! ”
, سعدی ,
 

عاشقانه های زیبا
 
دل اگـر حالیش بود که
دل نــــــــــمیشد
مغـــــز میشد
پس دل دِله ازش توقع های اضافه نداشته باش !



گفته بودی که چرا محو تماشای منی
آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی
مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود
ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی
 

عاشقانه
 
خیالت راحت !
من جـز آغوش تو حتی به دیوار هم تکیه نمی کــنم…
 

عاشقانه های زیبا
 
وقتی ک دیدم او را کارگردان قلب من گفت؛
صدا…!
دوربین…!
حرکت…!
و من برای بدست آوردنش چه نقشها ک بازی نکردم…!

متن عاشقانه
 
 
هفت سین امسال من با "سیگار" اغاز میشود
در حسرت نبودن تو ای عزیز دل
سین بعدی "سیگار" بعدی
به یاد تمام لحظاتی که تورا نخواهم داشت
سین سوم " سیگار" سوم
به یاد چشمان با شکوه تو
سین چهارم "سیگار" چهارم
به یاد تنهایی که از این پس دیگر تنهایم نمیگذارد
سین بعدی باز هم سیگار است
اینبار "سکوت" ،
سنگینی صدایت در گوش هایم نجوای خاطره میکند
سین دیگر سیگار بعدی
"سینه ام" تیر میکشد دستانم را بهمن گرفته یادِ فروردین
آخرین سین ، آخرین سیگار ، آخرین ترکش به قلب بیمار ..
هفت سینم خاکستری است
هم رنگ اسمم
در نبودت حالم دیدنیست.. حالم را نباید دید..
 
جملات عاشقانه عاشقانه متن عاشقانه جملات عاشقانه جدید
متن عاشقانه
 
 
عشق من
بی تو
سال من تحویل نمیشود
تحمیل میشود
 
جملات عاشقانه عاشقانه متن عاشقانه جملات عاشقانه جدید
متن عاشقانه
 
 
یادته
میگفتی
من حسود نیستم
ولی... (جملات عاشقانه جدید)
الهی بمیره هرکسی ک بخواد جای من دستاتوبگیره
حتما یادته
حالا من میخوام بهت بگم
 هیچکس هیچوقت دستای منو نمیگیره
مطمئن باش!
ولی الان نمیدونم کدوم نامحرمی دستای تو رو گرفته!!!
کدوم نامحرمی صبح زود بهت زنگ میزنه و از خواب بیدارت میکه!!!
کدوم نامحرمی...
فقط اینو بدون پیش هرکی که باشی
مرحـــم دل منی
....



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

آبي يا قرمز؟؟!!

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 184
:: کل نظرات : 15

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 15

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 590
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 590
:: بازدید ماه : 2396
:: بازدید سال : 12237
:: بازدید کلی : 42031